Secc Recomana: Malsons de gat

Malsons de gatMalsons de gat by Sergi G. Oset
My rating: 4 of 5 stars

Malsons de gats, sovint penso que somnien els meus gats, quan es barallen, o corren o simplement miren l’infinit veien quelcom a la paret que jo no veig. Les referències als sons dels gats amb una doble realitat, amb un tel molt fí entre una i una altra, només amb la mirada d’un gat, és realment el relat que més m’ha cridat l’atenció d’aquest experiment a tres veus, que es combinent de formes divergents amb diferents resultats, però totes fosques, obsessives i fantàstiques. La distòpia, el ambient futurista i l’estil steam punk, em fan flipar i entrar en alguns relats de cap, sense concessions. Altres m’han costat més, potser perquè són més realistes, i no és el que esperava. Coneixia molt bé a Sergi G. Oset i com sempre m’ha encantat, m’ha deixat perplexa i m’ha captivat, coneixia a la Patricia Muñiz, i m’ha despertat records tètrics i divertits. No coneixia a Igor Kutuzov però a partir d’ara el tindré en compte. Tots tres autors, sols o combinats tenen una alta capacitat de mantenir la teva atenció en aquest experiment que Hermenaute amb molta valentia ha publicat amb un bon format, una cura per l’edició i una portada magnífica, que us he de dir, la portada m’havia robat el cor, molt abans de llegir res... que hem de fer, així som les malaltes de gats.

View all my reviews

Entrades populars d'aquest blog

Presentació interectiva de Catalunya Mítica

El Plagi. Sílvia Romero